English Day 2016

(1 Vote)

El próximo Viernes 15 de Julio, tal y como está previsto en nuestro cronograma se llevará a cabo el English Day sin otro objeto que promover actividades que nos recuerden la importancia de este idioma y la posibilidad de que los estudiantes interactúen,  usándolo a partir de estrategias variadas.

Es así como durante dos horas se realizarán en los cursos juegos de: stop, laberintos, pictionary, role playing, sopas de letras, flash cards y anagramas, entre otros.

La actividad cuenta con la dirección general de la profesora Daniela Lenis y será desarrollada por los coordinadores en cada grupo.

TRANSLATION

On Friday, July 15, as envisaged in our schedule will be held the English Day without another object that promote activities that remind us the importance of this language and the possibility for students to interact, using it from various strategies. This is how two hours will be in games courses: stop, mazes, pictionary, role playing, soups of letters, flash cards and anagrams, among others. The activity has with the direction general of the Professor Daniela Lenis and will be developed by them coordinators in each group

Read 1132 times Last modified on Martes, 16 Agosto 2016 16:59
More in this category: « Gobierno Escolar Convivencia »